Wednesday, December 22, 2004

lucky me

Hahahaha...
Sepatutnya macam ini ke orang bergembira. Silap. patut cakap alhamdulillah, sebab hari ini saya menang cabutan bertuah. Macam tak percaya sahaja. Selama 23 tahun aku hidup di dunia ini, dan menyertai begitu function, dari sekolah sampailah kerja, tak pernah aku menang cabutan bertuah sampailah malam ni. Seronok memang tak terkira. Ataupun aku sahaja melebih-lebihkannya.
Pagi tadi aku kena pegi function anak-anak pesakit aids, rasa sedih juga melihat diaorang. nasib baik nasib diaorang agak terbela. Mungkin rencah hidup diaorang macam, biasanya kanak-kanak pasti akan lebih tabah. Apapun, aku berharap yang dunia akan jadi lebih aman. tambah-tambah lagi untuk malam ni. Malangnya, Yap baru saja keluar sebab cover orang nak terjun bangunan.

No comments: