Wednesday, May 18, 2005

Back home....

Aku baru jerrr menghabiskan cuti hujung minggu aku ke kuching, sarawak. Baru-baru ini MAS sarawak ada buat media night, jadi aku adalah antara wartawan bertuah dari kl yang dijemput ke sana. Pengalaman yang menarik sebab itu adalah kali pertama aku naik kapal terbang dan kali pertama aku jejak ke tanah sarawak. Jelasnya, ada banyak perbezaan antara Semenanjung dengan Malaysia Timur. Disepanjang percutian tersebut aku dibawa untuk melihat benda-benda yang pelancong akan dibawa melihat, seperti muzium sarawak, orang utan, minum di waterfront, kebudayaan masyarakat-masyarakat sarawak dan membeli belah di pasar satok. Di waktu-waktu ini aku macam terkenang pulak dekat kartun boy pj dalam gila-gila dimana dia selalu dihantar melancong ke sabah dan sarawak. Life masa holiday memang okay. Cuma bila balik sahaja, Rutin-rutin lama akan datang kembali. There's no real escape. kena sambung kerja ni.... nantilarrr aku cerita lagi

No comments: