Wednesday, May 11, 2005

People Change

Manusia berubah. Mengapa aku tak nampak perkara-perkara tersebut datang? Looking the same faces doesn't meant they are still the same inside. Aku pun tidak terkecuali daripada perkara tersebut. Lihatlah apa jadi pada aku sekarang. Kehidupan tak terurus menjadi sebahagian daripada rutin harian. Pagi tadi sebanyak 4 kali aku bangun dan tidur kembali. Seolah-olah tidak mahu lari dari mimpi dan hanya ingin mengelakkan realiti. Tanpa banyak teman, perjalanan ini aku susuri dengan kegagahan tak ubah seperti plastik. Bangun kerja, balik rumah, tidur. Tidak terisi, aku tak bahagia seperti dulu. Aku pernah ada kawan-kawan, malah hari ini pun aku punya kawan-kawan. Cuma tak de yang benar-benar dekat di hati. Siapa yang mampu dekat. Seketul daging beku, itu apa mereka akan jumpa. Aku rindu zaman dahulu. Tapi aku tak pernah hidup pada waktu present. shit man! aku nak berak dulu larrr

No comments: